Brussels Airlines begint een nieuw hoofdstuk

November 21, 2021

Brussels Airlines presenteerde vorige week een nieuwe merkidentiteit en bevestigt daarmee haar positie als nationale maatschappij van België. Aangepaste kleuren, een nieuw logo en een nieuw vliegtuigdesign zijn het visuele teken van een nieuw hoofdstuk. Een hoofdstuk met een sterke focus op klantenervaring, betrouwbaarheid en duurzaamheid, én een competitieve kostenstructuur.  De maatschappij geeft hiermee aan klaar te zijn voor toekomstige uitdagingen en benadrukt het belang van het Belgische merk.

 

Na de herstructurering als gevolg van COVID-19, is de maatschappij gestart met de tweede fase van haar Reboot Plus plan: de verbeteringsfase. Brussels Airlines richt haar aandacht nu op de toekomst met strategische investeringen in een verbeterde klantenervaring, nieuwe technologieën, digitalisering, nieuwe manieren van werken en de ontwikkeling van haar werknemers.  

 

Op vrijdag 19 november verwelkomde Brussels Airlines al de eerste passagiers in haar nieuw beschilderde vliegtuig. 114 passagiers vlogen met het toestel OO-SSO naar Genève op vlucht SN2713.